راهنمای سایز پوشک کالمرز

در این مقاله می خواهیم درباره راهنمای انتخاب سایز پوشک بچه کالمرز توضیح دهیم . پوشک بچه کالمرز در دو نوع کتان و غیر کتان تولید می شود . سری کتان این محصول دارای لایه کتان بیرونی می باشد که باعث می شود تا نسبت به مدل غیر کتان گردش هوا به داخل پوشک بهتر انجام شود . البته مدل غیر کتان و کتان کالمرز از لحاظ جذب و ابگیری کاملامشابه هم هستند . سری غیر کتان کالمرز دارای لایه بیرونی نایلونی می باشد و سری کتان دارای لایه بیرونی کتانی می باشد .

پوشک کالمرز ضمن داشتن کیفیت مناسب و لایه سبز جاذب با قیمت مناسب خود توانسته نظر مصرف کننده را به خود جلب کند . قدرت جذب بالای این پوشک باعث می شود که بتوان از این پوشک برای ساعت های طولانی استفاده کرد .

پوشک های کالمرز از سایز 1 تا 6 تولید می شوند . سایز های 2،3،4 پوشک غیر کتان کالمرز در بسته های کوچک و تعداد کم نیز تولید می شود. هر کدام از سایزها مناسب یک بازه وزنی در کودکان می باشد . برای خرید پوشک و تعویض سایز باید وضعیت رشد کودک را در نظر گرفت .

 

 

پوشک بچه کالمرز سری کتان

 

 

سایز 1 : مناسب نوزادان با وزن 2 تا 5 کیلوگرم

سایز 2 : مناسب برای کودکان با وزن 3 تا 6 کیلوگرم

سایز 3 : مناسب برای کودکان با وزن 4 تا 9 کیلوگرم 

سایز 4 : مناسب برای کودکان با وزن 7 تا 16 کیلوگرم

سایز 5 : مناسب برای کودکان با وزن 11 تا 20 کیلوگرم 

سایز 6 : مناسب برای کودکان با وزن 15 تا 25 کیلوگرم

 

شما می توانید برای خرید این محصول با کیفیت به فروشگاه اینترنتی دیجی 20 مراجعه کنید و به راحتی و تنها با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهید .هم چنین شما می توانید با مراجعه به اینستاگرام ما به نشانی poshak_kalmerz@ محصولات ما را در اینستاگرام نیز ببینید .