اینجا www.digi20.com است

در اینجا به شما عزیزان درباره سیاست حریم خصوصی دیجی 20 توضیح می دهیم .دیجی 20 برای حفظ سیاست حریم خصوصی کاربران خود احترام قائل است . همان طور که می دانید دیجی 20 یک فروشگاه اینترنتی است . کاربران عزیز وقتی به فروشگاه دیجی 20 مراجعه می کنند برای ثبت سفارش و تکمیل خرید خود باید اطلاعاتی از قبیل : نام ، نام خانوادگی ، آدرس ، شماره موبایل و ایمیل خود را در سایت ثبت کنند .

این اطلاعات برای فرایند ثبت فاکتور برای مشتری و ارسال کالا نیاز می باشد . البته روشن است که راه ارتباطی فروشگاه با کاربران عزیز نیز از طریق همین اطلاعات وارد شده می باشد . و پیامک های ارسالی از طرف ما به شماره موبایل ثبت شده ارسال می شود . این اطلاعات صرفا برای رساندن کالای مورد نیاز مشتری اخذ می شود و استفاده دیگری از آن نمی شود . هم چنین این اطلاعات به صورت محرمانه برای فرد ذخیره می شود و در سایت نمایش داده نمی شود. البته برای ثبت نظر در سایت نام کاربری برای هر شخص نمایش داده می شود .

اطلاعات ذکر شده در اپلیکیشن دیجی 20 نیز از مشتری اخذ می شود که همانند سایت دیجی 20 می باشد و صرفا برای تکمیل و ارسال سفارش می باشد .

دیجی 20 اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.

دیجی‌20 ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، دیجی‌ 20 می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت دیجی‌ 20، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به دیجی‌ 20 اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه دیجی‌ 20 را از خود سلب می‌کند. دیجی‌ 20 هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای دیجی‌ 20 وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.


دیجی‌ 20 برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید.  
تلفن تماس :
021-33008420 | 09196079872


پیج اینستاگرام :

poshak_kalmerz@