8 ویژگی دستمال سرویس بهداشتی خوب

قبل از اینکه به 8 ویژگی دستمال سرویس بهداشتی خوب را با هم بررسی کنیم بهتر است کمی راجع به دستمال کاغذی بدانیم . امروزه مصرف دستمال کاغذی یکبار مصرف به خصوص دستمال سرویس بهداشتی به شدت افزایش یافته‌است . تقریباً زندگی بدون دستمال کاغذی‌های یکبار مصرف غیرقابل تصور شده‌است و جزئی از ضرورت‌های زندگی محسوب می‌شود . دستمال های سرویس بهداشتی عرضه شده اکثراً سه لایه و چهار لایه می‌باشند . البته نوع پنج لایه هم دارد که قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد اما عموما دستمال سرویس بهداشتی چهار لایه قدرت جذب بالایی دارد و معمولاً می‌توان از آن‌ها با خیال راحت استفاده کرد.

دستمال‌های سرویس بهداشتی اکثراً به صورت رول شده به بازار عرضه می‌شود . اما به تازگی یکی از شرکت‌های تولیدکننده دستمال کاغذی نوع جدیدی از آن را ارائه کرده‌است . در این نوع که تقریباً شبیه به دستمال کاغذی‌های رومیزی نایلونی طراحی شده‌است . با این تفاوت که قسمتی را برای قرارگیری دستمال بر روی نگه دارنده‌های دستمال سرویس بهداشتی به آن اضافه کرده‌اند.

 

ویژگی های دستمال سرویس بهداشتی

همانطور که می دانید شناخت ویژگی های هر محصول به انتخاب صحیح از آن محصول منجر می شود از ویژگی های یک دستمال سرویس بهداشتی خوب می توان به 8 ویژگی زیر اشاره کرد .

1-کیفیت کاغذ دستمال سرویس بهداشتی

عموم مردم از روی ظاهر متوجه کیفیت داشتن یا نداشتن دستمال سرویس بهداشتی نمی شوند . این امر باعث سو استفاده عده اندکی از فروشندگان این محصول شده است . برای تشخیص کیفیت سه حالت وجود دارد .

برند معروف

خرید دستمال کاغذی های تولید شده توسط شرکت های معروف میتواند راهکار مناسبی برای این امر باشد . اما متاسفانه گاها دیده شده که شرکت های معروف نیز از کیفیت محصول خود کاسته اند . ولی به طور کل میتوان به برند ها معتبر اطمینان کرد . نکته ای که باید توجه داشته باشید که بعضی از برندها معروف هستند ولی کیفیت پایینی برخوردار هستند منظور ما برندهایی است که به کیفیت خوب معروف هستند .

شناخت کاغذ دستمال سرویس بهداشتی

این نوع شناسایی دستمال سرویس بهداشتی خوب عموما توسط تولید کنندگان یا عرضه کنندگان حرفه ای دستمال کاغذی انجام می شود به طوری که از رنگ و ظاهر دستمال کاغذی متوجه کیفیت دستمال می شوند . حتی با یک نگاه متوجه می شوند که این برند معروف از چه نوع کاغذی برای تولید دستمال کاغذی خود استفاده کرده است . این روش عموما برای افراد عادی قابل تشخیص نیست . اگر تعداد زیادی درخواست مبنی بر این نوع روش از سمت شما به ما برسد آن را در یک ویدئو آموزش خواهیم داد .

اعتماد و خرید از فروشندگان معتبر

در این نوع شناسایی شخص خریدار به حرف فروشنده مبنی بر کیفیت داشتن یا نداشتن برند خاصی اعتماد می کنند . چنانچه از این روش برای تشخیص استفاده می کنید حتما از فروشندگانی که به آن ها اعتماد دارید خرید کنید . زیرا ممکن است به شما دروغ بگویند .

خب نگران نباشید و مطالب این نوشته را بخوانید تا الان فقط یک ویژگی را توضیح داده ایم

2-وزن

ویژگی دیگری که برای خرید یک دستمال کاغذی خوب باید در نظر بگیریم وزن دستمال سرویس بهداشتی است که به راحتی توسط خریدار قابل مقایسه با برند های دیگر است . با خواندن وزن نوشته شده روی جلد دستمال میتوانید با آن را با انواع دیگر مقایسه کنید . و یا برای اطمینان از ترازوی فروشنده استفاده کنید

3-ابعاد

ویژگی دیگری که برای خرید یک دستمال سرویس بهداشتی خوب که باید در نظر بگیرید که خیلی ها از آن غافل هستند ابعاد آن می باشد . ابعاد از دو نظر اهمیت دارد یکی بهینه مصرف شدن دستمال و دیگری بزرگ بودن دستمال مورد استفاده

روی هر بسته دستمال کاغذی که میخرید ابعاد آن نوشته شده است فرض کنید نوشته 10*12

این یعنی هر تکه از این دستمال کاغذی که از قسمت پرفراژ شده جدا می کنید 10 سانتی متر ارتفاع(عرض) و 12 سانتی متر طول دارد .

در این مدت بسیاری از انواع دستمال سرویس بهداشتی را مورد بررسی قرار دادیم . عموما ارتفاع آن ها بین 8 تا 10 سانتی متر تولید شده اند . متاسفانه بعضی برند ها ارتفاع کمتر مثلا 8 یا 9 سانتی متر دستمال را برش می دهند و خریدار متاسفانه به پر بودن دستمال(طول رول یا همان تعداد دورها) دقت میکند در صورتی دو سانت ارتفاع تاثیر زیادی بر بیشتر مصرف شدن دستمال دارد زیرا دستمال کوچکتری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد .

طول دستمال سرویس بهداشتی میتواند بین 10 تا 15 سانتی متر باشد که بیشتر از 15 سانتی متر توصیه نمی شود این پارامتر بیشتر به سلیقه و نوع مصرف خریدار برمیگردد بعضی ها طول بیشتر را بهتر میدانند و بعضی ها طول کمتر را به خاطر صرفه جویی می پسندند عموما بیشتر دستمال ها طولی برابر 12 سانتی متر دارند .

طول رول که با واحد متر اندازه گیری می شود باید مورد توجه قرار گیرد که این ویژگی را تقریبا همه خریداران مورد توجه قرار میدهند هرچه طول رول بزرگتر باشد تعداد دور های دستمال بیشتر می شود و اصطلاحا پر تر می باشد .

4-قطر لوله میانی

ویژگی دیگری که بسیاری از آن غافل می شوند قطر لوله میانی دستمال می باشد . هرچه قطر لوله میانی بزرگتر باشد با تعداد دور های کمتر ، بزرگتر دیده می شود ! متاسفانه برخی برندها از این روش استفاده میکنند تا دستمال خود را بزرگتر نشان دهند قطر معمول بین 3.5 تا 4.5 سانتی متر معقول است پس حواستان به قطر میانی دستمال کاغذی هم باشد .

5-تعداد لایه

هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد قدرت جذب بهتری در یک نوع کاغذ دستمال کاغذی خواهید داشت پس سعی کنید حداقل دستمالی که میخرید 4 لایه باشد . البته 5 لایه هم تولید شده است که قیمت بیشتری دارد . که این امر به سلیقه مشتری بستگی دارد

6-بسته بندی

دستمال سرویس بهداشتی به صورت 2قلو 4قلو 6قلو 8قلو 9قلو 12قلو ۱۸قلو و ۲۴قلو به بازار عرضه می‌شود . هر خانوار با توجه به بودجه خود و قیمت آن یکی از انواع آن را انتخاب می‌کند . البته هرچه تعداد رول‌ها بیشتر باشد عموماً قیمت هر رول آن ارزانتر می‌افتد پس تا می‌توانید تعداد روهای بالاتر را بخرید

7- فول کات

فول کات فرآیندی است که در آن لبه های اضافی بیرون زده دستمال از لیه قطر لوله میانی حذف می شوند . اگر دستمالی فول کات نشده باشد ظاهر زیبایی ندارد . البته در استفاده مشکلی ایجاد نمیکند که این هم باز به سلیقه خریدار بر میگردد . اما عموما برندهای معروف دستمال کاغذی را فول کات میکنند . اما اخیرا دیده شده که بعضی از برندهای معروف هم فول کات نمیکند! . این ویژگی بر روی بسته بندی محصول درج نمی شود . و با چشم کاملا به راحتی قابل رویت می باشد .

8-قیمت

قیمت هم عامل مهمی در انتخاب دستمال سرویس بهداشتی می باشد . بازهم جای نگرانی نیست توی فروشگاه اینترنتی دیجی 20 میتونید همه محصولات و ویژگی های آن ها را مقایسه کنید تا کلاه سرتان نرود !

برای اینکار کافیست که به فروشگاه ما از طریق لینک زیر بروید .

فروشگاه اینترنتی دیجی 20

از منوی محصولات > بهداشت پوست و مو > دستمال سرویس بهداشتی را انتخاب کنید و یا با کلیک بر روی لینک زیر مستقیم به صفحه محصولات سرویس بهداشتی منتقل می شوید

محصولات سرویس بهداشتی دیجی 20

حال از بین محصولات نمایش داده شده بر روی محصولات مد نظر مقایسه را بزنید . در صفحه مقایسه ویژگی های آن ها را باهم مقایسه کنید و با توجه به سلیق و بودجه خود بهترین را خریداری کنید . نکته ای که نظر شما راجع به آن جلب می کنم این است که درتوضیحات محصول از نوشتن مطالب غیر واقعی به شدت پرهیز شده است . تا شما بتوانید با خیال راحت تصمیم خود را مبنی بر انتخاب درست و مناسب محصول داشته باشید .