پوشک بچه معمولی

پوشک بچه معمولی یا همان پوشک ساده یکی از پرفروشترین نوع پوشک می باشد . این پوشک ها که به پوشک ساده نواری نیز معروف هستند کاربردهای زیادی دارند .این محصول معمولا در دو سایز بزرگ و کوچک تولید می شود و بسته های آن شامل 20 عددپوشک نواری می باشد . از کاربردهای دیگر پوشک بچه علاوه بر استفاده از آن برای کودکان و نوزادان برای سالمندانی هم که به خاطر سن زیاد دچار مشکلات جسمی هستند و هم چنین افراد بیماری که جراحی های ویژه انجام داده اند نیز به خاطر شرایط ویژه خود مجبور به استفاده از آن هستند کاربرد دارد.یکی از بهترین پوشک های معمولی موجود در بازار پوشک بچه معمولی کالمرز می باشد که می توانید آن را از لینک زیر خریداری کنید .

پوشک ساده کالمرز سایز بزرگ

البته پوشینه های بزرگسال نیز در بازار موجود است که استفاده از آن نسبت به پوشک های نواری ساده تر است .این مدل از پوشینه ها سایز بندی دارند که متناسب با سایز کمر افراد می باشد . اما هزینه خرید این مدل از پوشینه ها بالا است و گاها خوانواده ها را دچار مشکل می کند .

فروشگاه دیجی 20 یک عمده فروشی آنلاین است که سعی بر آن داشته تا بهترین محصولات با قیمت مناسب را از بین برندها انتخاب کند و آن را به صورت عمده به شما عزیزان ارائه دهد . فروشگاه دیجی 20 با داشتن نمایندگی پوشک بچه معمولی کالمرز آماده همکاری با بنکداران ، عمده فروشان و پخش های عمده می باشد .