دستمال کاغذی یکی از نیازهای همیشگی افراد است . در بازاری که تولید کنندگان زیادی به تولید این محصول می پردازند انتخاب یک دستمال خوب و با کیفیت و البته با قیمت مناسب کار بسیار سختی است .

همیشه به یاد داشته باشید لزوما دستمال های گران قیمت دستمال های خوبی نیستند .دستمال کاغذی استاندارد، یعنی دستمالی که در تعداد برگ و اندازه و ابعاد با آنچه روی جعبه نوشته شده است، مطابقت داشته باشد و نیز الیاف آن برای استفاده و تولید، الیاف مرغوبی باشد .

دستمال کاغذی جعبه ای یا همان دستمال کاغذی رومیزی یکی از نمونه های پرطرفدار دستمال کاغذی محسوب می شود . این نوع بسته بندی دستمال کاغذی به دلیل جذابیت بالا در طرح های جعبه ها و شیک بودن آن قابل استفاده بر روی میز پذیرایی است .

دستمال های کاغذی جعبه ای در دو مدل 200 برگ و 300 برگ تولید می شود .معمولا اکثر برندهای تولید کننده دستمال کاغذی دستمال های جعبه ای را تولید می کنند .

یکی از برندهایی که توانسته خود را به رقبا ثابت کند برند ارباب است که با توجه به سابقه خود در تولید دستمال کاغذی اقتصادی ، دستمال توالت , و دستمال کاغذی رومیزی برند جدید خود به نام سرحد را به بازار عرضه کرده است .

دستمال کاغذی 200 برگ سرحد در بسته بندی های زیبا و جذاب به زیبایی میز پذیرایی شما را کامل می کند .