پوشک بچه کالمرز با کیفیت بالا و در شش سایز تولید می شود که شما عزیزان میتوانید از بدو تولد فرزند دلبدتان از این پوشک ها استفاده کنید و هزینه کمتری برای پوشک بپردازید . همان طور که در تصویر زیر می بینید سایزبندی پوشک کالمرز متناسب با وزن کودک درج شده است .

این پوشک ها از کیفیت خوبی برخوردار است و در سه سری کودک خندان دوستدار کودک و اقتصادی تولید می شود . سری کودک خندان این پوشک مانند پوشک های مای بیبی و مولفیکس می باشد و دارای لایه کتان بیرونی است که باعث نفوذ پذیری هرچه بهتر هوا به داخل پوشک می باشد .سری دوستدار کودک از لایه پلاستیکی ویژه تنفسی بهره می بارد .پ سری اقتصادی نیز دارای لایه بیرونی پلاستیکی طرح دار می باشد و از همه ارزانتر می باشد . هر دو نوع پوشک دارای قرت جذب بالایی می باشد . شما عزیزان می توانید ویدئو های منتشر شده در آپارات و یوتیوب که کیفیت این محصول را نشان می دهد نیز ببینید و بعد از آن با خیال راحت خرید خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی 20 انجام دهید .

دیجی 20 نماینده رسمی پوشک کالمرز می باشد و علاوه بر آن یک عمده فروشی آنلاین است که شما می توانید باخیال راحت و با پایین ترین قیمت از نمایندگی این محصول خرید خود را انجام دهید . دیجی 20 هم چنین آماده همکاری با بنکداری ها و سایر عمده فروشان نیز می باشد .