پوشک بچه چی بخرم ؟

امروز می خواهیم در این مقاله به بررسی پوشک بچه و توضیح در مورد آن بپردازیم .پوشک بچه چی بخرم ؟ چه سایزی بخرم ؟ این سوالات متداولی است که مادران بعد از به دنیا آمدن کودک دلبندشان مدام با آن درگیر هستند .

نکاتی که در خرید یک پوشک مناسب ضروری است را با هم بررسی می کنیم :

پوشک هایی که دارای لایه فوق جاذب هستند گزینه مناسبی برای انتخاب هستند . این لایه با جذب و قدرت آبگیری خود می تواند باعث شود که خیال مادران از کثیف شدن لباس کودک تا حدودی راحت باشد . لایه سبز جهت پخش سریع مایع به تمام قسمت های جاذب پوشک می باشد و آب را به طور متوازن در پوشک پخش می کند .

لایه کتانی بیرونی پوشک نیز علاوه بر آن که باعث می شود از نفوذ نم به بیرون پوشک جلوگیری شود. باعث گردش هوا به داخل پوشک می شود و باعث می شود که از سوختگی پای نوزاد شما جلوگیری شود .

و البته که علاوه بر کیفیت مطلوب قیمت مناسب پوشک نیز مهم است .

پوشک بچه باید به محض این که خیس شد تعویض شود . ادرار و باکتری ها می توانند منجر به خارش شوند که بسیار دردناک و سخت است.
این ایده خوبی نیست که کودکتان را در شب برای عوض کردن پوشک بیدار کنید مگر این که خودش برای شیر خوردن بیدار شده باشد با این حال، پوشک نوزاد خود را قبل از هر بار تغذیه شبانه عوض کنید.
بهتر است در طول ۲۴ ساعت حدودا هر 3 تا 6 ساعت پوشک بچه را تعویض کنید.برای این که متوجه زمان خیس بودن پوشک فرزندتان شوید آن را چک کنید زیرا پوشک های یکبار مصرف جذب بالایی دارند و تشخیص خیس بودن آن ها کار دشواری است.

فروشگاه اینترنتی دیجی 20 با ارائه پوشک های با کیفیت به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید با خیال راحت محصول مناسب خود را انتخاب کنید. هم چنین شما می توانید صفحه اینستاگرام ما به نشانی پوشک کالمرز را هم دنبال کنید .

پوشک بچه کالمرز با کیفیت و جذب بسیار بالا و همچنین مواد خارجی به کار رفته در آن میتواند انتخاب مناسبی برای کودک دلبندتان باشد و همچین قیمت پایین این پوشک شما را قطعا متعجب خواهد کرد و کمک بزرگی برای خانواده ها می باشد . فروشگاه اینترنتی دیجی 20 نماینده رسمی و انحصاری محصولات کالمرز غیر ممکن ها را ممکن می سازد .

شما می توانید در صورت تمایل مقاله های دیگر ما را هم بخوانید.

تولید دستمال کاغذی جعبه ای