تولید دستمال سرویس بهداشتی (دلسی) با توجه به نوع کاربرد آن معمولا به صورت 3 و یا 4 لایه انجام می شود . همچنین جهت افزایش سطح تماس، برجستگی ‌هایی نیز بر روی سطح آن ایجاد می ‌شود.

جهت تولید دستمال سرویس بهداشتی (دلسی) به شکل زیر عمل می شود .

رول کاغذ بر روی یک دستگاه رول ‌باز‌کن قرار میگیرد . سمت دیگر آن نیز بر روی یک رول مقوایی قرار می‌ گیرد.تیغه ‌های برش بسته به نوع استاندارد بر روی انتهای رول تنظیم می ‌شوند. در حین باز شدن رول اصلی در یک سمت و جمع شدن رول بر روی لوله مقوایی . عملیات برش نیز انجام می ‌شود.

دستمال سرویس بهداشتی

دستمال سرویس بهداشتی (دلسی) نوعی کاغذ نرم از نوع دستمال کاغذی می‌باشد که بیشتر برای حفظ بهداشت شخصی  مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ توالت می‌تواند یک‌لا، دولا، سه‌لا و حتی ضخیم‌تر باشد . ضخامت آن می‌تواند موجب مقاومت، نرمی و جذب بیشتر مایعات کمک کند. در برخی موارد این دستمال‌ها دارای رنگ‌ها و بوهای متنوعی می‌باشد . هر چند برخی از آن‌ها می‌تواندبرای مصرف کننده ایجاد حساسیت کند .

پس از پایان عملیات برش دستمال ‌ها به صورت 2، 4، 6 و یا 12 قلو هستند . دستمال هادر کیسه‌ های طرح‌ دار نایلونی با رنگ ها و طرح های زیبا بسته ‌بندی می شوند. بعد از آن جهت مصرف عرضه می ‌گردند.

برندهای دستمال کاغذی درکشور عزیزمان ایران شامل بیتا، راهیل ، مرحبا، ارباب ، شکوه و … می باشد . که در زمینه تولید انواع دستمال کاغذی فعالیت دارند . علاوه براین برندهای مطرح شرکت های بسیاری شروع به تولید دستمال کاغذی کرده اند . و در این عرصه فعالیت می کنند.

شما می توانید از سایت دیجی 20انواع دستمال کاغذی های مورد نیاز خود را مانند دستمال توالت یا دستمال های اقتصادی و … را با خیال راحت خریداری کنید .

می توانید مقاله بعدی ما با عنوان تاریخچه دستمال کاغذی را نیز دنبال کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به ویکی پدیا مراجعه کنید .